İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Akıllı Kart Merkezi Birimi tarafından hazırlanan 2020-2021 öğretim yılında yeni kayıt olan öğrencilerin öğrenci kimlik kartları, bandrolleri ile teslim işlemleri için gerekli olan tutanak, form ve öğrenci listeleri fiziksel ortamda gönderilecektir. Öğrenci kimlik kartlarının 13.08.2020 tarih ve 20/07 Sayılı Senato Kararına istinaden bizzat kart sahiplerinin kendilerine veya noter vekaleti ile vekillerine teslim edilmesi zorunludur. Öğrencilere Öğrenci kimlik kartı teslimi sırasında hem gönderilen imza listesinin hem de 6698 Sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunu uyarınca hazırlanan ESOGÜ Kimlik Kartı Teslim Formunun imzalatılması gereklidir. Öğrenci kimlik kartlarının öğrencilere teslim edilmesi işleminin, dağıtımın başladığı tarih itibariyle 30 gün içerisinde sonlandırılarak ekte gönderilen iade tutanağı tablosu doldurulduktan sonra ESOGÜ Kimlik Kartı Teslim formları ve öğrenci listeleri ile birlikte teslim edilemeyen kartların İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Akıllı Kart Merkezi Birimine iade tutanağı ile teslim edilmesi gerekmektedir. Listelerde ismi bulunmayan, kimliklerinde eksik bilgi olan, fotoğrafı olmayan öğrencilerin Akıllı Kart Merkezi Birimine şahsen başvurarak öğrenci kimlik kartlarını almaları gerekmektedir. Teslim edilemeyen bandrollerin ise iade edilen bandrol sayısı belirtilerek hazırlanmış resmi yazı ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına iade edilmesi gerekmektedir. Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.
İade Tutanağı
Esogü Kimlik Kartı Teslim Formu